مجاهد سایبری

ساخت وبلاگ

هنگامی که می خواهند مرقد مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) را غبار روبی کنند،خدام حرم دستمال های سفیدی را برای انجام عمل غبار روبی به افراد وشخصیت های دعوت شده می دهند. این دستمال ها با گلاب ناب آغشته شده اند.

مقام معظم رهبری این دستمال ها را می گیرند وپس از غبار روبی،به سر وصورت خود می کشند.

در یکی از غبار روبی ها به آقای واعظ طبسی فرمودند: آیا من می توانم این دستمال متبرک را برای خودم بردارم؟

با این که تولیت آستان قدس رضوی زیر نظر مقام مقام عظیم الشان ولایت است ولی از آنجا که آقای طبسی را تولیت آستان رضوی می دانند، خواستند با هماهنگی ایشان وپای بندی به قانون این کار را انجام دهند.

 

حجهَ الاسلام محمد علی حقانی( از اعضای بیت- تهران)

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : غبار روبی, قانون مداری, آستان قدس رضوی,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 257 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 15:46

سوال: وظیفه اصلی رهبری در نظام اسلامی چیست ومردم باید چه انتظاری از رهبری داشته باشند؟

جواب: رهبری مهمترین کارش عبارت است از تعیین سیاست های کلان کشور؛ یعنی آن چیزهایی که جهت گیری کشور را مشخص می کند؛ که همه ی قوانین ،همه ی مقررات، همه ی عملکرد ها باید در این جهت باشد. حضور رهبری درهمه ی بخشهای کشور به معنای حضور سیاستهای رهبری است که باید با دقت اجرا بشود. ومن به شما عرض  کنم هر جایی که این سیاستها اجرا شده است، کشور سود کرده است؛هر جا از این سیاستها تخلف شده است کشور ضرر کرده است؛گاهی ضررش را فهمیده اند، گاهی بعد گذشت مدتی ضررش را فهمیده اند.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

 

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : وظایف حاکم اسلامی,انتظارات مردم از رهبر,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 304 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1391 ساعت: 16:58

رهبر انقلاب در جمع مسئولان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با اشاره به دشمن شناسی ولحظه شناسی ملت ایران: در قضایای 88 که دشمن فکر می کرد، طراحی 10 ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضرشد وبردهان مخالفان بین المللی ومزدوران داخلی آنها زد.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : بیانات رهبر,فتنه88, دشمن شناسی,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1391 ساعت: 15:50

 

جهت مشاهده  تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : تصاویر رهبری, دیدارهای رهبری,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 465 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 17:28

روزی در محضر مقام معظم رهبری بودیم که فرمودند:من در زمان جنگ، با لباس نظامی در جبهه ها حاضر می شدم. اما تردید داشتم که آیا مصلحت همین است که من لباس نظامی را بپوشم یا با همان لباس روحانی در جبهه ها حضور پیدا کنم؟!

یک روز پنجشنبه که از جبهه به منظور شرکت در نماز جمعه به تهران آمدم برای دادن گزارش مستقیما از فرودگاه به جماران رفتم،امام (ره)در پشت پنجره ایستاده بودند.من مشغول باز کردن بند پوتین ها شدم واین کار مدتی طول کشید. حضرت امام(ره)همچنان ایستاده بودند و با لبخندی، به دقت مرا نگاه می کردند.چون وارد اتاق شدم ودست امام را بوسیدم،ایشان دستی به شانه من زدند وفرمودند: زمانی پوشیدن لباس سربازی در عرف ماخلاف مروت بود، ولی الان می بینم برازنده شماست!

با این کلام دلربای امام، تردید از دلم بیرون رفت وهمیشه از پوشیدن لباس نظامی لذت می بردم.

حجهُ الاسلام والمسلمین ذوالنوری

 

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : تصویر امام خامنه ای,کلام امام( ره),لباس نظامی ,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 334 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 17:06

سوال:در دوران غیبت امام زمان(عج الله تعالی فرجه) که دسترسی به امام معصوم ممکن نیست،آیا باز هم تشکیل حکومت اسلامی ضرورت دارد؟

جواب اول:از غیبت صغرا تا کنون که بیش از هزار سال می گذرد وممکن است صد هزار سال دیگر بگذرد ومصلحت اقتضا نکند که حضرت تشریف بیاورد، در طول این مدت احکام اسلام باید زمین بماند واجرا نشود، وهر که هر کاری خواست بکند؟ هرج ومرج است؟ قوانینی که پیغمبراسلام در راه بیان وتبلیغ ونشر واجرای آن 23 زحمت طاقت فرسا کشید فقط برای مدت محدودی بود؟! آیا خدا اجرای احکامش را محدود کرد به دویست سال؟! وپس از غیبت صغرا اسلام دیگر همه چیزش را رها کرده است؟!

جواب دوم:اکنون که دوران غیبت امام(علیه السلام)پیش آمده وبناست احکام اسلام باقی بماند واستمرار پیدا کند وهرج ومرج روا نیست، تشکیل حکومت لازم می آید.عقل هم به ما حکم می کند که تشکیلات لازم است تا اگر به ما هجوم آوردند بتوانیم جلوگیری کنیم؛ اگر به نوامیس مسلمانان تجاوز کردند، دفاع کنیم.شرع مقدس هم دستور داده که باید همیشه در برابر اشخاصی که می خواهند به شما تجاوز کنند برای دفاع آماده باشید.برای جلوگیری از تعدیات افراد نسبت به یکدیگر هم حکومت ودستگاه قضایی واجرایی لازم است. چون این امور به خودی خود صورت نمی گیرد.باید حکومت تشکیل داد چون تشکیل حکومت واداره جامعه بودجه ومالیات می خواهد،شارع مقدس بودجه وانواع مالیاتش را نیز تعین نموده است؛   مانند خراجات، خمس، زکات وغیره.

1-امام خمینی(ره)،کتاب ولایت فقیه ص27وص50

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : حکومت اسلامی,ولایت فقیه,امام خمینی,مجاهد سایبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 281 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391 ساعت: 4:00

 

سلفی‌گری در معنای لغوی به معنی تقلید از گذشتگان، كهنه پرستی یا تقلید كوركورانه از مردگان است، اما "سلفیه" در معنای اصطلاحی آن، نام فرقه‌ای است كه تمسك به دین اسلام جسته، خود را پیرو سلف صالح می‌دانند و در اعمال، رفتار و اعتقادات خود سعی بر تابعیت از پیامبر اسلام(ص)، صحابه و تابعین دارند.

آنان معتقدند كه عقاید اسلامی باید به همان نحو بیان شوند كه در عصر صحابه و تابعین مطرح بوده است، یعنی عقاید اسلامی را باید از كتاب و سنت فراگرفت و علما نباید به طرح ادله‌ای غیر از آنچه قرآن در اختیار می‌گذارد، بپردازند. در اندیشه سلفیون، اسلوب‌های عقلی و منطقی جایگاهی ندارد و تنها نصوص قرآن، احادیث و نیز ادله مفهوم از نص قرآن برای آنان حجیت دارد.
 
مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : سلفی گری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 315 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 17:46

 

برای دانلود این سری از تصاویر رهبری به ادامه مطلب بروید

 

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : رهبری, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 279 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 16:54